onsdag 23. november 2011

Gjør trening til en del av hverdagen

En av mine store "lidenskaper" er trening, jeg mener at man skal ikke si at man ikke har tid til trening, man må rett og slett gjøre plass til det i hjverdagen. Folk som ikke trener skjønner ikke hvor mye de går glippav! Jeg skjønner at det er vanskelig for noen å komme seg ut døra, men den følelsen du får etter å ha vært ute på en joggetur eller når du komemr inn døra etter en økt på ditt lokale treningssenter er det lite som slår!

Jeg vil gå så langt å si at live mitt hadde vært uten mening, hvis jeg ikke hadde hatt trening. Det viktigste for meg for å få en god økt er 1. god musikk 2. gode treningsklær og 3. motivasjon. Motivasjon er noe du kan få av å tenke på hvor mye du faktisk har puttet inn i munnen i lpet av en dag, bare det at det er 300 kcal i en hvetebolle sier det meste... Jeg mener ikke at man skal tenke på hva man putter inn i seg hele tiden, men det viktigste er at du har greie på om du faktisk trenger det, hvilket behov er det du prøver å dekke ved å spise det du spiser?

Så, noe å tenke på er hvor bevist er du rundt det du putter i deg hver dag? Er det havregrøt til frokost eller er det en brødskive med sjokoladepålegg..? Ja allerede her kan man gå på en reeal smell.




Dropp de tøffeste treningsøktene når det er kaldt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar