onsdag 30. november 2011

1 desember og 1 advent

Nå er det 1 desember! Allerede, dette året har gått eveldig fort! Bare tiden fra sommerferien til nå vet jeg ikke hvor har blitt av, men en bra ting med det er at det ikke er lenge igjen til jul! Det er så koselig med jul, en venninne av meg har pyntet til jul allerede, og det er så koselig, gleder meg til å pynte her hjemme også selv om vi skal være i Stavanger på julaften og første- og andre dag.

Så, nå i tiden frem til 16 desember(da siste eksamen er), består dagene for det meste av lesing til div eksamener og juleshopping! Har en del gaver igjen må jeg innrømme! Lurer på hvordan det kommer til å gå..

Men, i og med at dette blir 2 søndag i advent hadde vi tenkt til å dra en tur på IKEA for å handle inn en hel del julepynt, for ikke å si noen julegaver(kanskje), har en tendens til å handle ting til meg selv istede for til andre!.. Det er jo alltid noe man trenger!

Ha en fortsatt fin adventstid<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar