fredag 16. november 2012

Purely greens MAX

Hei hei!

Da er jeg på tredje dagen med super food! Vet ikke om det jeg merker av forandringer er ene og alene av "hulken drikken", men føler at jeg har mer energi og at huden virker renere. Synes også det er letter å ståopp om morgenen! Noe som er fantastik i og med at det er eksamens tid.

Nå, litt om hva dette pulveret består av. Bare ingrediens listen kan gjøre deg veldig usikker på dette produktet, først nevnt er GRESS. Ja og det blir ikke bedre nedover, da har vi både spirulina(som er det stoffet jeg var på jakt etter i første omgang) og løvetannblader for å nevne noe.



Leste på siden til Supernature at det også er mange andre produkter i denne purely greens serien, men som eksperten i Life butikken sa : det er bedre å få alt i ett. For meg er det i hvertfall viktig i starten at det er et kosttilskudd som er lett å få i seg og som ikke er tusen piller mange ganger om dagen.

Doseringen som jeg kjører på med nå er en halv ts i ca. 400 ml vann. Man kan også velge å bruke epple juice, men sitrus juicer er ikke å foretrekke da disse hemmer opptaket av virkestoffene i purely greens. Grunnen til at man ikke skal kjøre fulle doser(som er ca. 1 1/2 ts om dagen) er p.g.a tilvennings fasen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar