fredag 20. april 2012

Arbeidsnarkis?

Idag er det lørdag, ikke for meg men for alle andre. Idag har jeg fri fra jobben, og det vil si at da må jeg gjøre den "andre" jobben. Eller også kalt skolearbeid, er jo snart eksamen og når jeg jobber så mye i ukedagene som jeg gjør må man rett og slett lage plass til skole. Det skal jo sies at jeg er ikke den mest flittige skole eleven, jeg jobber jo så si bare med skole to mnd i året(rett før eksamen). Men for meg fungerer det greit, det er jo det som er det viktigste, at man finner en måte som fungerer for deg. Det som er litt rart er at når man jobber så mye blir det liksom rart med en fri dag. Mennesker er vanedyr, det vil si at vi kan tilpasse oss situasjoner, det er vel i og forseg det jeg har gjort. Så når man da jobber 6 dager i uken, og noe som tilsvarer fort 40 t. Er det rart å ha fri, hva skal man finne på? Greier ikke å sitte stille rett og slett! 


Så, da er det jo greit å ha et par eksamner å lese til... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar