onsdag 18. januar 2012

Motivasjon?

Jeg hører fra venner at de lurer på hvor jeg får motivasjonen til å trene fra. For meg handeler det ikke bare om trening, men en livsstil. Spør man en som driver med f.eks. hest, så sier de ikke at det er en hobby, det er en livsstil. Grunnen til at det blir en livsstil er at hvis du skal få noe ut av treningen må du ikke bare si at du skal trene to ganger i uka, men ikke legge om kostholdet. For stå meg riktig, det er i riktig retning, men hva vil du nå med treningen? Vil du miste et par kilo eller vil du bare bli sprekere og mer deffinert.

Så, for meg er det litt av å på, noen mnd har jeg masse tid til trening andre mnd har jeg mindre tid. Man skal ikke si at man ikke har tid, men skal lage plass til det i hverdagen akkurat som se på din favoritt serie eller ta en kaffe med en venninne. Å trene tar tid, men man kan sykle til jobb, eller ta trappene i stede for heisen som alternativer til en aktiv hverdag.

 MOTIVASJON: Se bra ut til sommeren, jeg legger i hvertfall grunnlaget nå

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar